Platforma

Kontakt centar Margon Media trenutno prima pozive različitih klijenata na 0800, 062, 060 i 01 brojeve i ima kapacitet 120 kanala. Dio poziva primaju operateri fizički smješteni u prostorima kontakt centar, dio operateri klijenta, dok je dio automatiziran preko IVR sustava – ovisno o potrebama klijenata. Svi pozivi se snimaju i arhiviraju, a snimke su dostupne odmah po završetku razgovora. Kako zapošljavamo i programere koji razvijaju i održavaju aplikaciju kontakt centra moguće ju je prilagoditi svim željama i potrebama klijenta. Pozivi na određeni broj mogu se spajati na više lokacija, ovisno o klijentovom radnom vremenu i danu u tjednu, a otvorena je i mogućnost ostavljanja poruke na automatskoj sekretaricu. Snimljene poruke su zatim dostupne za preslušavanje.
Kod primanja poziva, operater preko web sučelja vidi za kojeg klijenta je poziv, pa se na taj poziv javlja prema dogovoru. Također se na istom mjestu vidi koji operater trenutno razgovara, a koji je slobodan. Operater može odabrati poziv na koji će se javiti, ovisno o prioritetu ili specijalizaciji. Prioritet se može odrediti i softverski te postoji mogućnost da određena grupa operatera prima samo određene pozive. Sučelje je jednostavno za korištenje i moguće ga prilagođavati potrebama klijenta.